frågaaaaaaaa

Tänkte svara på dom fått, fråga mer! 

Hur länge har du spelat fotboll?

Svar: Jag började i fotboll 2007, så jag har spelat i ungefär 5 år nu.

Vad tycker du om fotbollsklass? 

Svar: Det är bra, men i början var det lite jobbigt eftersom jag hade 2 gånger idrott och 2 gånger fotboll i skolan + träningar på fritiden och även match, men nu tycker jag bara att det är kul!

Har du hållit på med någon annan sport tidigare, eller gör du det nu? 

Svar: Ja, jag har gått i dans och ridning. Dansen tröttnade jag på, men ett tag både red jag och spelade fotboll, men det blev för jobbigt med så mycket, så jag valde fotbollen. Nu går jag bara i fotboll.

Vad har du för favorit klädes-plagg? 

Svar: Jeans, lätt! 

Kan passa på att länka Claras blogg, det var hon som ställde frågorna. 
Kolla gärna hennes blogg värd att kolla på, mycket mode och så. 
http://claraofsweden.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0