tiden förändras inte, vi förändras.

Ni kanske hann se att jag hade skrivit på facebook att jag inte skulle vara inne på några dagar. 
Loggade in sen ändå, facebook beroende osv..
Många undrade varför jag inte skulle va inne och så, kan skriva här. 

Jag har förändrats på så kort tid, har blivit en helt annan person. Jag är inte den personen jag var för några månader sen. Så jag ville bara bort från allt ett tag och hitta mig själv. Har märkt att vissa gillar hur jag var förut mycket bättre och jag tycker själv det. Så därför skulle jag inte vara inne på facebook ett tag, ville bara bort från allt som sagt. 
Mådde hur dåligt som helst förut idag, vet inte varför, va nära på att svimma flera gånger, men nu är det bättre. 
Jag ska bli den jag var förut det lovar jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0